[ewf-headline title=”Tarief” style=”ewf-headline-style-3″]

1-2-3 concept met vaste maandprijzen

We streven naar scherpe maandprijs door een efficiënte manier van werken. Maar dat verlangd ook iets van jou…..

Dat houdt in het kort in:

  • eens per maand scant en mailt de klant zelf de inkopen
    (elke factuur in aparte PDF, factuur kan uit meerdere pagina’s bestaan)
  • automatische koppeling met de bank zodat de mutaties gereed staan
  • factureren via software
  • binnen 2 werkdagen verwerken wij de documenten en bankmutaties in de administratie
  • administratie is actueel en te volgen op de app
  • je kan op de app direct zien welke klanten nog dienen te betalen
  • indien het aangifte tijdvak is, ontvang je per mail een kopie van de aangifte BTW
  • de maandtermijn betaal je vooruit en wordt geïncasseerd.

Dienstverlening per uur

Mocht je administratie niet binnen de voorwaarden van het 1-2-3 concept passen, kunnen we natuurlijk ook administratieve diensten verlenen tegen uurtarief.

Administratieve ondersteuning van algemene aard € 55
Fiscale diensten zoals aangiftes en gesprekken € 75

[ewf-headline title=”Administratieve dienstverlening ” style=”ewf-headline-style-3″]

Verwerken van de financiële administratie

Hieronder wordt verstaan het boeken van de in- en verkoopfacturen, kas en bankmutaties, memoriaalposten, afschrijvingen en loonjournaalposten indien van toepassing.

Salarisadministratie

Als Directeur-Groot Aandeelhouder (DGA) ben je in loondienst van je B.V..
Ook als er personeel in dienst is, dient er een loonadministratie bijgehouden te worden en de betreffende aangiftes ingediend te worden bij de belastingdienst.
Tegen een vaste prijs per loonstrook wordt dit compleet uit handen genomen.

Advies en sparren

Als ondernemer zoek je soms iemand om je idee of verhaal tegen aan te houden. Als ondernemende administrateurs denken wij graag mee en gaan graag in discussie. Het stellen van kritische vragen hoort daarbij.
Het kan gaan over ondernemersvorm, nieuw product of productieproces, financiering, budgetteren of prognoses voor intern of extern, personeel… Kortom elk vraagstuk waar jij als ondernemer graag met iemand van gedachte over wisselt.

Fiscale diensten

Binnen ons team is er een fiscalist (Register Belastingconsulent -RBc) aanwezig.
Hij verzorgt de fiscale aangiftes zoals inkomsten-, vennootschaps- en erfbelasting. De fiscalist zal de meest gunstige fiscale route voor u kiezen.
Maar het kan ook gaan om begeleiding bij omzetting eenmanszaak naar B.V. of vice versa.

Ook schuwt hij niet een gezonde discussie over een ingenomen standpunt. Bezwaar- en beroepsschriften zijn dagelijkse kost. Zelfs een bezoekje aan de rechtbank om het standpunt te verdedigen is geen probleem.

[ewf-headline title=”Overige dienstverlening” style=”ewf-headline-style-3″]

Scanservice

Wens je alle papieren in mappen aan te leveren? Geen probleem. Dan scannen wij tegen een kleine vergoeding alles in en zetten het klaar in het archief om te verwerken in de administratie. Dan kan je alsnog gebruik maken van de scherpe maandtarieven.

Ondersteuning op locatie

Het kan zijn dat je liever ondersteuning op eigen kantoor heeft. Geen probleem. Wij komen graag naar je toe. Redenen kunnen zijn dat de administratie te omvangrijk is, er wordt met een eigen softwarepakket gewerkt of er is een diversiteit aan taken die veel beter op de zaak uitgevoerd kunnen worden.

Ondersteuning bij koppeling webshop

Als je een webshop hebt, is de kans groot dat deze te koppelen is aan de boekhoudsoftware (zie functielijst met diverse koppelingen). Met de handige instructievideo’s, handleidingen en helpfuncties en de helpdesk van de softwareleverancier kan je zelf proberen je webshop te koppelen.
Alle verkopen worden dan automatisch in de administratie verwerkt.

Toch liever uitbesteden? Dan pakken wij dit traject voor u op.